onsdag 6 maj 2009

I spegeln

Den här fotobloggen har legat i den lång dvala. Nu har den fått en liten uppfräschning och allt gammalt är bortrensat. En nystart.

Bilden som får agera föråkare är egentligen inget märkvärdig. Men jag gillar den. Jag tog den i början av mars i år när vi var ute och promenerade, jag och min dotter. Mannen på motorcykeln kom i ganska hög fart och jag hivade snabbt upp kameran och fyrade av en serie bilder. Hann inte med att göra några inställningar, men lyckades ändå fånga motorcykelcykelmannen i ganska bra skärpa. Personligen gillar jag speglingen av hans ansikte i backspegeln. Han ser belåten ut. Ba-ba-ba-bad to the bone.

3 kommentarer:

Sara sa...

Riktigt bra fångat!

jansson sa...

Tack!

Brukar du kika in här då och då eller? Trots att jag inte uppdaterat på länge? Eller har du bloggen via RSS?

Sara sa...

Har den via bloggkoll :)